E-wizyta/ Wizyta online/ Teleporada

Drodzy Pacjenci, prowadzimy nowy rodzaj wizyt dermatologicznych – wizyty on-line: wideo-konsultacja/teleporada.

Ten rodzaj wizyty powstał z myślą o pacjentach, którzy z różnych powodów nie mogą pojawić się osobiście w naszym Centrum Dermatologii.

Obecnie jest to jedyna dostępna forma leczenia, ze względu na pandemię Coronawirusa.

Wideo-konsultacja/ teleporada jest pełną konsultacją dermatologiczną, taką jaka odbywa się w gabinecie lekarskim stacjonarnym tzn. zebranie wywiadu, oglądanie zmian skórnych następuje za pomocą kamery lub zdjęć, a zalecenia lekarskie, e-recepty, skierowania wysyłane są do Pacjenta drogą elektroniczną.

Wideo-konsultacja nie wymaga ze strony pacjenta instalacji żadnego oprogramowania, wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej na komputerze lub telefonie.

System wideo-konsultacji zapewnia możliwość zdalnego połączenia z pacjentem z jednoczesnym zapewnieniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa prawnego przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO.

Wideo-konsultacja/ teleporada obejmuje leczeniem zarówno dzieci, jak i osoby dorosłe.

JAK WYGLĄDA UMAWIANIE WIDEO-KONSULTACJI/ KONSULTACJI TELEFONICZNEJ?

1/ Zadzwoń do Centrum Dermatologii pod numer tel. + 48 507 11 55 55 i umów się na dogodny termin konsultacji.

2/ Przelewem opłać koszt konsultacji, następnie prześlij potwierdzenie przelewu, na otrzymany podczas rejestracji adres e-mail.

Dane do przelewu:

Numer rachunku bankowego mBank: 65 1140 2004 0000 3102 6385 6895

W tytule przelewu proszę wpisać: Imię i nazwisko pacjenta, dzień i godzina konsultacji, z dopiskiem: usługa medyczna- teleporada

Pacjenci zapisani na wideo-konsultację/ teleporadę są zobowiązani przesłać potwierdzenie przelewu najpóźniej w dniu poprzedzającym wizytę do godziny 16.00 - kwota przelewu musi być zaksięgowana przed wizytą na naszym koncie.

Przy niespełnieniu powyższych warunków wizyta jest automatycznie anulowana.

3/ Na podany, podczas rejestracji, adres e-mail otrzymasz link, który należy otworzyć o umówionej godzinie lub specjalista zadzwoni do Ciebie na podany numer telefonu polskiego operatora.

Dane techniczne:
Zadbaj o spokojne miejsce do rozmowy, takie jak gabinet, pusty pokój.
Upewnij się, że w tym miejscu masz doskonały zasięg lub połączenie z Internetem.

W celu skorzystania z usługi wideo-konsultacji należy posiadać komputer, na którym działa jedna z poniższych przeglądarek internetowych:
FireFox, Chrome, Opera lub Edge-od wersji 80

4/ Zgodnie z Prawem farmaceutycznym (art. 96b) osoba wystawiająca receptę udziela pacjentowi informację o wystawionej e-recepcie zawierającą 4-cyfrowy kod dostępu, który jest wysyłany na wskazany przez pacjenta w systemie informacji o ochronie zdrowia adres e-mail lub wiadomość SMS na numer telefonu.
Konieczne jest do tego założenie Internetowego Konta Pacjenta na stronie https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/erecepta
W wypadku nie posiadania ww. konta, otrzymają Państwo kod, który podany wraz z numerem PESEL w aptece umożliwi zrealizowanie recepty.

 

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO e-WIZYTY DERMATOLOGICZNEJ ?

W trosce o to, aby e-wizyta dermatologiczna przebiegła sprawnie i aby Pacjent skorzystał z niej możliwie najwięcej, przedstawiamy praktyczne wskazówki:

  1. Wyślij, na otrzymany podczas rejestracji adres e-mail dane pacjenta potrzebne do wystawienia e-recepty tj.
    • imię i nazwisko
    • adres
    • PESEL
    • adres e-mail
  2. Wyślij zdjęcia zmian skórnych w wersji makro i ew. badania diagnostyczne (jeżeli są to badania laboratoryjne, nie mogą być starsze niż 3 m-ce)
  3. Przemyśl jakiego problemu dermatologicznego ma dotyczyć Twoja wizyta.
  4. Wypisz objawy jakich doświadczasz, najlepiej z określeniem ram czasowych
    (tj. kiedy objawy się zaczęły, czy coś je sprowokowało, kiedy wstępują, jakie jest ich nasilenie, czy ustępują)
  5. Wypisz choroby współistniejące, jeżeli na takie chorujesz oraz leki jakimi jesteś leczony/na na stałe
  6. Wypisz rodzinnie występujące zmiany skórne (np. ojciec – łuszczyca)
  7. Zalecenia oraz e-recepty otrzymasz na podany adres e-mail lub SMS-em.
  8. Stosuj się do podanych zaleceń.
  9. Przestrzegaj zaleconych kontroli.
  10. Jeżeli zauważysz u siebie działania niepożądane leków bezzwłocznie poinformuj nas o tym!

<< Powrót