istockphoto_9438748-perfection-shapes-of-face

RADIESSE - skuteczna poprawa objętości skóry oraz intensyfikacja produkcji kolagenu

Radiesse (R) to wypełniacz wprowadzany metodą niechirurgiczną służący do modelowania kształtu twarzy. Powoduje on zwiększenie objętości z jednoczesnym zachowaniem naturalnego wyglądu.

Jest on czasowym wypełniaczem dającym natychmiastowe i długotrwałe efekty (co najmniej 12 miesięcy lub dłużej).

Radiesse (R) to nowa generacja wypełniacza, który charakteryzuje się niezwykłą różnorodnością zastosowania zarówno w kosmetyce, jak i
rekonstrukcji, bez konieczności stosowania zabiegów chirurgicznych.
Składa się on z cząsteczek hydroksyloapatytu wapnia (CaHA) zawieszonych w żelowej matrycy.

Natychmiastowy efekt wypełnienia zapewnia matryca żelowa ulegająca stopniowej absorbcji, natomiast pozostająca macierz preparatu nabiera cech pozwalających komórkom namnażać się w jej obrębie,
co prowadzi do wytwarzania naturalnego kolagenu przez fibroblasty i do długotrwałego efektu.

Radiesse poprzez  nadanie objętości i wytwarzanie naturalnego kolagenu:

• wygładza zmarszczki
  • poprawia kontur twarzy
  • dodaje objętości w miejscach jej utraty
  • zwiększa sprężystość skóry (zmniejsza efekt „obwisłej skóry”)
  • daje efekt „liftingu”

Wysoki poziom bezpieczeństwa preparatu:

• biokompatybilny, nietoksyczny- zatwierdzony przez Amerykański Urząd ds. Żywności i Leków (FDA)
  • Radiesse(R) nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego dlatego nie wywołuje reakcji uczuleniowych (nie wymaga wykonywania testów alergicznych przed wykonaniem zabiegu)
  • podczas wieloletniego okresu stosowania nie odnotowano żadnych skutków ubocznych preparatu (hydroksyapatyt wapnia (CaHA) jest materiałem budulcowym, który wchodzi również w skład ludzkich kości i od ponad 10 lat jest stosowany przy wszczepianiu implantów ortopedycznych i w chirurgii plastycznej).

Zabiegi z użyciem Radiesse stosujemy  w okolicach takich jak:

• podnoszenie brwi
  • wypełnienie ubytków w okolicach skroni
  • dodawanie objętości obszarom jarzmowym
  • dodawanie objętości policzkom (zapadnięte policzki)
  • wypełnianie bruzd nosowo-wargowych
  • wypełnianie bruzd wokół ust, „linie marionetki”
  • poprawianie konturu dolnej szczeki
  • wypełnienie zagłębień w obszarze podbródka
  • unoszenie obwisłej skóry np. obwisłe policzki poprzez tworzenia nici liftingujacych

Preparat hudroksyapatytu wapnia (Radiesse) podawany jest  przez bardzo cienką igłę w celu uwypuklenia okolicy leczonej. W niektórych obszarach wypełniacz może być wyczuwalny palpacyjnie.

Efekty zabiegu:

• widoczne są natychmiast po podaniu
  • zmarszczki stają się znacznie płytsze
  • następuje poprawa owalu twarzy
  • dochodzi do poprawy objętości skóry

Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym wyłącznie przez wykwalifikowanego lekarza posiadającego doświadczenie w zakresie wykonywania zabiegów wypełniania tkanek miękkich.

W dniu zabiegu powinno się unikać intensywnego nagrzewania ciała (sauna, solarium, promienie słoneczne), intensywnego wysiłku fizycznego i stosowania produktów zawierających alkohol bezpośrednio na miejsca korekcji.

Przez kilka godzin po zabiegu należy unikać dotykania i masowania miejsc iniekcji.

Przeciwwskazania:

• nadwrażliwość na hydroksyapatyt wapnia
  • aktywne infekcje skórne ( trądzik, opryszczka itp.)
  • choroby układu immunologicznego
  • nowotwory
  • ciąża
  • karmienie piersią

Nie należy przyjmować aspiryny i innych niesteroidowych leków przeciwzapalnych, witaminy E oraz innych leków obniżających krzepliwość krwi przez 7-10 dni przed zabiegiem.

Objawy niepożądane mogące wystąpić po zabiegu:

• zaczerwienienie, obrzęk, ból w miejscu wstrzyknięcia wypełniacza ( objawy te znikają w ciągu 72 godzin)
  • świąd w przypadku skóry wrażliwej
  • sporadycznie obrzęk pod postacią zgrubienia utrzymującego się kilka tygodni